vrijdag 14 april 2017

Groenblauw met een vleugje roze.

Ik ben aan de slag gegaan met een kussenovertrek en een windlicht voor op de boot.
De wolletjes voor het windlicht komen uit mijn onuitputtelijke voorraad.
Ik brei met drie draden tegelijkertijd.
Dit is het eindresultaat geworden, happy!
Ik koos een mooi fris groen kleurtje voor een kussenovertrek.
mooie kabels; 
omdat ik heel graag kabels brei, 
omdat het iets stoers heeft, 
omdat ik een mooie betekenis zie 
in de ineenstrengeling van de verschillende wegen die samen komen.
Deze week heb ik nog een mutsje gebreid, ik heb twee draadjes gebruikt; 
een acryl/wollen garen samen met een mohair draadje. 
Het resultaat is een mooi zacht en lief meisjesmutsje geworden. 
Pop poseert geduldig ;-) 
De poncho die ik aan het haken ben, krijgt ook al vorm.
Ik ben verschillende keren opnieuw gestart, maar dit wordt het. 
Een poncho van het Southbaypatroon.
                                                           Hier vond ik het patroon.
Bij de kringloopwinkel vond ik deze week een prachtige set van de ontwerpster Jet by ter Steege.
Voor twee Euro mocht ik het meenemen.
Daar wordt  een mens toch helemaal blij van?
đź’—
Ik wens je fijne Paasdagen!
đź’—
Warme groet,
Noor
Afbeeldingsresultaat voor lovequote

1 opmerking:

  1. Mooi, mooi en nog mooier.
    Wat ben je weer lekker op weg met je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen